::All She Knows::
♥LadyBoss♥

Navigation : Hover the image



Journal Profile Linkies Stuff

Assalamualaikum :) Welcome to my Unprivate Diary. Could you do me a favor please ? Hit that "follow" button on your right. Hate the owner and the blog ? Just press ctrl+W and there you go..♥


♥Leave Your Footsteps Here♥

♥Facebooking me, Ask me♥

Facebook
Ask me


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Edriana A.E
Others:   


You Make Me Smile :)


Assalamualaikum ^^

Semenjak dua menjak ni , EA sentiasa senyum bila tengah texting . Even sometimes sad for some reason . But that's not the answer why I can't smile . I can smile , I can smile . Yes I do !!


Texting is not my favourite hobby . But sometimes texting with someone that I love make me feel awesome xD 

Korang mesti kalau mesej dengan someone "special" , mesej something yang sweet or gurau-gurauan , mesti korang tersenyum macam kerang busuk sorang-sorang depan handphone kan ? Senyum tu , senyum jugak tapi jangan sampai orang perasan je la .

Soalannya , siapa yang selalu buat EA tersenyum sorang-sorang macam kerang busuk ni time mesej , chat or berbual ? Alamakkk *skip skip skip part ni , angkat kain lari laju-laju*~


Adalah beberapa "orang" tu yang selalu buat EA senyum macam kerang busuk . "Terasa ? Haa , Kau lah tu" :D